FAQ

Op deze pagina een overzicht van de veel gestelde vragen.

Q: Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

A: De gemiddelde levertijd is 5 werkdagen na je bestelling. Al onze producten worden met de hand gemaakt, gecontroleerd op kwaliteit en verzonden.

Q: Ontvang ik een bevestiging zodra mijn bestelling is verzonden?

A: Ja. Wij verzenden via PostNL. Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden ontvang je van PostNL een bevestiging en een datum en tijdstip van levering.

Q: Kan ik mijn bestelling retourneren?

A: We hopen dat jouw maatwerk-item perfect is, maar mocht dat niet zo zijn, dan kun je het retourneren en ontvang je het aankoopbedrag exclusief verzendkosten retour. De kosten van retourneren zijn voor eigen rekening.

Q: Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

A: Helaas is het niet mogelijk om een geplaatste bestelling te annuleren of wijzigen aangezien de bestelling gelijk wordt verwerkt in het magazijn.

Q: Hoe retourneer ik?

A: Zorg ervoor dat jouw retour aan onze retourvoorwaarden voldoet. De retourkosten worden niet vergoed en je hebt 30 dagen om iets terug te sturen vanaf de dag dat je de bestelling hebt ontvangen.

Q: Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

A: Terugbetalingen worden ongeveer binnen 10 werkdagen nadat wij jouw retour hebben ontvangen verwerkt. Wij houden je pe e-mail op de hoogte zodra wij jouw retour hebben ontvangen en wanneer wij jouw terugbetaling hebben verwerkt.

Q: Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

A: Je hebt geen account nodig om een bestelling bij ons te plaatsen. Wel raden wij jouw aan om een RaceFansOnly account aan te maken, omdat een account het bestelproces makkelijker maakt. Door jouw account worden jouw gegevens onthouden en bij je volgende bestelling meteen ingevuld.

Q: Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Hoe kan dit? 

A: Helaas belanden mailtjes van bestellingen soms in je ongewenste mail/spambox, ook kan het soms even duren voordat je een bevestigingsmail ontvangt. Als de bevestigingsmail ook niet in je ongewenste mail/spambox staat en er een aantal dagen verstreken zijn, stuur ons dan even een mailtje en dan zullen wij het controleren.

Q: Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog het afleveradres wijzigen?

A: Aangezien een geplaatste bestelling snel verwerkt wordt door onze productie-afdeling is het helaas niet mogelijk om achteraf nog adresgegevens aan te passen. Als je echt het afleveradres wilt wijzigen zou je kunnen proberen om contact op te nemen met PostNL, misschien dat zij nog iets voor jou kunnen betekenen.

Q: Wat zijn de bezorgkosten?

A: Er worden geen bezorgkosten in rekening gebracht.

Q: Hoe kan ik de status van mijn verzending zien?

A: Nadat je een bestelling hebt geplaatst, kun je jouw bestelling volgen met de track en trace code die je in de mail ontvangt zodra je pakketje is verzonden.

Q: Mogen sale items geretourneerd worden?

A: Wanneer sale items voldoen aan onze retourvoorwaarden, mogen deze items worden geretourneerd. Sale items moeten binnen 30 dagen geretourneerd worden. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, zullen wij overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag.

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mail naar info@racefansonly.nl